Offline sau Online: participă acum la cursul de customer care, online sau în sala de curs și învățăm împreună cum să gestionăm relația cu clienții existenți sau cu potențiali clienți. Cursul este 100% practic și adaptat la contextul actual, asta înseamnă că la final vei înțelege importanța departamentului de suport clienți, cum să menții un grad de satisfacție ridicat și cum să identifici punctele vulnerabile.
Esti companie? Solicita oferta pentru acest curs
Solicita ofertaData incepere | Data sfarsit | Localitate | Numar locuri | Pret | Inscrie-te |
---|---|---|---|---|---|
14.04.2022 | 14.04.2022 | CursuriOnline | 15 | 650.00 lei |
1.Înțelegeți provocările discuțiilor telefonice
2.Depășiți așteptările clienților
3.Importanța gestionării feedback-ului clientului
4.Evitarea capcanelor
5.Contextul experienței clienților
6.Cum transmiți o veste mai puțin bună unui client?
La finalul cursului, toate materialele îți rămân în format electronic. Asta înseamnă că imediat după curs vei avea:
Extra beneficii:
Am participat la acest curs si ma declar pe deplin multumit, a fost peste asteptarile mele. Consider..
Cosmin R.Va recomand cu drag cursurile organizate de Pro Training. Cursul de negociere m-a ajutat enorm, est..
Claudia