1

Curs Customer Care

Offline sau Online: participă acum la cursul de customer care, online sau în sala de curs și învățăm împreună cum să gestionăm relația cu clienții existenți sau cu potențiali clienți. Cursul este 100% practic și adaptat la contextul actual, asta înseamnă că la final vei înțelege importanța departamentului de suport clienți, cum să menții un grad de satisfacție ridicat și cum să identifici punctele vulnerabile.

  • Cursul se poate organiza  în sala de curs sau online;
  • Materialele sunt în format electronic editabil, putând fi utilizate oricând după curs;
  • 100% practic și interactiv (jocuri de rol, template-uri, studii de caz, suport de curs, exemple din experiența profesională).

Esti companie? Solicita oferta pentru acest curs

Solicita oferta
scroll

Data incepere Data sfarsit Localitate Numar locuri Pret Inscrie-te
15.10.2021 15.10.2021 CursuriOnline 15 550.00 lei450.00 lei Inscrie-te acum

Agenda

1.Înțelegeți provocările discuțiilor telefonice

  • Construirea raportului prin telefon
  • Salutul perfect
  • Crearea unei conexiuni personale
  • Gestionarea pauzelor într-un apel
  • Menținerea clientului pe linie/transferul
  • Controlul apelului
  • Cum începe o conversație
  • Implementarea tehnicilor de construire a raportului


2.Depășiți așteptările clienților

  • Descoperirea nevoilor clienților
  • Ascultarea activă/empatia
  • Identificarea nevoilor emoționale
  • Depășirea barierelor de ascultare
  • Utilizarea distragerilor
  • Gestionarea clienților dificili/furioși
  • Utilizarea tehnicilor avansate de comunicare


3.Importanța gestionării feedback-ului clientului

  • În ce constă gestionarea feedback-ului clientului?
  • De ce gestionarea feedback-ului clientului este atât de importantă?
  • Identificarea nevoilor emoționale


4.Evitarea capcanelor

  • Gestionarea feedback-ului clienților în timp real
  • Reacția la feedback pozitiv sau general
  • Gestionarea cu succes a feedback-ului negativ
  • Un cadru strategic pentru gestionarea feedback-ului clientului


5.Contextul experienței clienților

  • Vârsta clientului
  • Experiența clientului
  • Fluxul într-un centru de contact pentru clienți
  • Atitudine, etică și responsabilitate


6.Cum transmiți o veste mai puțin bună unui client?

  • Cum greșesc majoritatea oamenilor?
  • Cum transmiți o veste mai puțin bună?

Beneficii

La finalul cursului, toate materialele îți rămân în format electronic. Asta înseamnă că imediat după curs vei avea:
   

  • Acces la suportul de curs
  • Un workflow pentru coordonarea unui proiect de suport
  • Tips&tricks - cum să gestionezi cele mai des întâlnite obiecții/reclamații


Extra beneficii:

  • Suport din partea trainer-ului sub forma de 3 sesiuni 1 la 1
  • 1 voucher cadou pe care il poţi folosi pentru următoarele cursuri
  • Scrisoare de recomandare ce va confirma competenţele dobândite
Trainer Robert Botez

Sunt trainer acredit de Autoritatea Națională pentru calificări cu o bogată experiență în zona de negociere și management. Am coordonat proiecte cu o logistică impresionantă, atât în ceea ce privește valoarea investițiilor cât și din prisma resurselor umane implicate. Nu de puține ori a fost nevoit să negocieze și renegocieze contracte cu clienți, furnizori, etc. Cursul pe care l-am pregătit este unul practic, cu jocuri de rol si exemple din experiența mea profesionala.

poza profesor

Opinii

Acorda o nota:

Cine ne recomanda

Feedback-ul pe care l-am primit de-a lungul timpului de la oamenii cu care am lucrat și rezultatele pe care le-am obținut sunt cartea noastră de vizită. Rămânem apreciați pe piața de training pentru că facem lucrurile "ca la carte"
Recomandari
Ultimele articole blog

Despre părinţi, copii și emoţii

23.06.2021
Cei mici, la fel ca și adulţii experimentează tipuri diferite de emoții, adesea negăsind cuvintele potrivite pentru a le exprima. Poate plânge când e supărat sau poate arunca jucăriile când e furios.
Citeste tot

Rubrica de lectura - care dintre cele 3 titluri te atrage cel mai mult?

23.06.2021
Luna aceasta am acordat mai mult timp cititului. Am „deschis” cel puţin trei cărţi pe care dorim să le menţionă în rubrica de lectură. Prima dintre ele este “ABC-ul psihopatului de succes”
Citeste tot

You are not so smart - David McRaney

23.06.2021
Într-o perioadă ca aceasta pe care o trăim acum, mintea și sănătatea ei ar trebui să ne preocupe într-o mare măsură. Toate grijile, temerile, fricile și gândurile par să se îngrămădească unele în altele de mai multe ori pe zi și într-o culoare din ce în ce mai neagră.
Citeste tot